dimecres, 22 de maig del 2013

Eser Alte Reben 2011

Ahir vaig tastar aquest riesling, que no fa gaire vaig portar d'Alemania, i que com ja sabeu els que em coneixeu, és una de les varietats que m'agraden amb bogeria, i més concretament els que es fan al Rheingau.


De color groc brillant amb petits matisos verdosos, se'ns presenta aquesta perla, amb el que crec hem fet un infanticidi, doncs promet una vida llarga.
Com diu el nom, es tracta d'un vi de vinyes velles, (Alte Reben), i com bé em van explicar, aquesta expressió en l'etiqueta està regulada, pel que es tracta d'una informació certificada, però, tornem al tast.
En nas mostra un fons d'hidrocarburs molt elegant, que acompanya poma, cítrics, jo diria que llima, i herba fresca, com si d'un prat es tractés.
a la boca és llépol  fresc, tot i que l'acidesa està molt ben compensada i el fa molt equilibrat. També es detecta un cert punt glicèric, que el fa sedós i carnós.
Mol bon vi!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

 
Wine Blogger