divendres, 12 d’agost del 2011

Escapada a l'Empordà

El mar guia els pasos de la meva parella, i és per això que ens hem escapat un parell de dies a l'Empordà, i en aquest cas el tema vins aparcat.
Però, la carn és feble, i teniem un dinar a casa d'uns amics a Port de la Selva, pel que vaig arribar-me a comprar un parell de vinets a la amteixa vila.
La vinateria estava ben nodrida de vins de l'Empordà, cosa que em va agradar, i el noi que la porta sap el que es porta entre mans, i tot i la incursió una senyora que va preguntar com era que un vi blanc de l'Empordà era tant car, ( 15 € per un blanc de criança en bota), si ara per 2 euros pots trobar molts vins, jo vai fer-me amb un parell de vinets.

El primer és el Heus de Cellers La Vinyeta, del que ja he parlat en aquest blog, i el segon, el Terrer de Tassís blanc, un vi de vinyes de 50 anys i 100% Lledoner Roig fermentat en botes de roure francès. Molt bò, glicèric, amb un color tipicament oxidat, però molt viu, i pel meu gust, un pel massa marcats els torrats de la bota, però ja sabeu que jo busco molt la fruita. De tota manera és un vi que té molta personalitat, que parla d'on és, on el mineral és present i tot i tot i la seva gran complexitat, és fàcil de beure, i que trobo que relació qualitat-preu, és molt bona compra.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

 
Wine Blogger