dimecres, 12 de gener del 2011

Gadgets: L'obridor

Ja tenim l'ampolla, tenim les copes, i com acostuma a passar, ara no tenim a amà un obridor. Aquesta situació ens ha passat a tots, i tot per falta de l'estri bàsic per qualsevol amant del vi: L'Obridor.
Tenim molts tipus d'obridors:

El Professional
La veritat els que hi estem acostumats no el canvie per res, i el podem trobar amb el capçal fixe,o articulat, com el de la foto, i que per a mi és el millor.

Els Casolans



Aquest són dos obridors clàssics, que segurament molts teniu al primer calaix de la cuina, i que tenen la virtut que funcionen.

El Pràctic


La simplicitat fa el seu servei. La primera verada que el vaig provar vaig quedar parat de lo be que va.

Per impresionar

És el regal ideal, molt efectiu, i el millor és que és força espectacular, pel que queda molt bé en una reunió d'amics, doncs, de la mateixa manera que la Nespresso o la Termomix.

El científic


És pura física, si augmentem la pressió el tap ha de sortir, no? Doncs aquest pot ser el tema de conversa a taula amb els amics. Un llevataps curiós.

La Pijada

Jo el tinc, i encara no l'he utilitzat, és molt curiós, però estic fet a l'antiga, i jo aguanto el tap a mà, però un dia d'aquests el provaré.

Sé que me'n deixo uns quants, però com a mostra està bé, i així cadascú que trii.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

 
Wine Blogger