divendres, 1 d’octubre del 2010

Ora et labora!!!!

Aquest silenci de tants dies podria resumir-se amb aquesta màxima de l'oredre del sister, la mateixa que va fundar el Priorat.
Com alguns dels que em coneixeu ja sabeu, i com d'altres que segueixen el meu mur de facebook ja han pogut veure en les meves escases actualitzacions, aquest any, en motiu de la baixa laboral del meu pare, i "alma mater" del celler, m'ha tocat a mí fer la verema.
I sí, en silenci ja quasi he acabat la fermentació alcohòlica de "La Guinardera", que pinta força bé, obviament gràcies a que l'enòloga em vigila d'aprop, però hi he possat ganes, què carai!?


Per cert, us presento el meu amíc més fidel d'aquest dies. Amb ell hem passat hores, i m'ha anat explicant el dur que és això de fer vi.


Demà, toca entrar la garnatxa de dalt al mas. A veure com anirà, a veure si també tenim unes fermentacions plàcides i me n'ensurto.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

 
Wine Blogger