dimarts, 29 de juny del 2010

Directe del Celler


Aquest segell és el resultat d'una idea que va sorgir el passat més de Novembre, i que ara, tot just l'1 de Juliol, pren forma en aquest projecte.
El meu pare em va dir que li busqués un distribuidor per "La Guinardera", i vaig dir-li que un vi com el nostre, en el cartipàs d'un distribuidor ni es veu. Per tant, el sistema tradicional de distribució no era vàlid pel nostre cas, i la següent pregunta era: Com vendre'l?
Obviament, si nosaltres teniem aquest problema podia haver-hi altres cellers de petit volum amb la mateixa problemàtica. I va ser així com vaig posar-me en contacte amb cellers que coneixia i amb vins que m'agradesin, i la meva sorpresa va ser descobrir que les meves sospites es confirmaven.
El meu plantejament va ser: Som massa petits per pagar-nos un equip comercial, però entre tots ho podem fer. I amb aquesta idea ens hem unit:
  • Celler Aixalà Alcait (DOQ Priorat): Celler de Torroja del Priorat que elabora el Pardelasses, un dels vin que més d'un haurà vist que recomano a la botiga i el restaurant.
  • Celler Algramar (DO Terra Alta): Celler de Villalba dels Arcs, que té coma enòleg el meu bon amic Joan Ramon Bada. Vins amb personalitat i l'expresió.
  • Celler Balaguer i Cabré (DOQ Priorat): El nostre celler.
  • Celler Bujorn (DOQ Priorat): Sense cap mena de dubte un dels grans vins de la zona, i que a la botiga també m'heu vist recomanar.
  • Celler Carles Andreu (DO Conca de Barberà): Vaig coneixer el Carles fa dos anys, i em van enamorar els seus caves de "terroir", i sobretot, un vi únic que fa de trepat. En aquest blog també m'heu vist opinar sobre el nou 100% Parellada.
  • Celler Cedó Anguera (DO Montsant): Va ser un dels descobriments de Bonviure d'aquest any. Vins frescos i amb personalitat.
  • Celler Vermunver (DO Montsant): Tothom qui em coneix sap que per a mi, un dels millors Montsants que conec és el Genesi, així que amb aquest tanquem el gup de 7.

La nostra filosofia es basa en:

  • Terroir: Els nostres vins i caves transmeten 7 terrenys i visions de la vinya diferents.
  • Presentar els nostres productes d'una manera més directa i personalitzada: Estimem el que fem, i volem que quan es parli dels nostres productes a un client es faci amb la mateixa passió amb la que ho fariem nosaltres al celler.
  • Servir els nostres vins directament del celler al restaurant o botiga: Els vins es serveixen del celler, amb el que evitem viatges amunt i avall, i el peregrinatge per magatzems.
  • Oferir els nostres productes a preus més competitius: Fem els vins per tal que la gent els disfruti, i pensem que els preus que podem oferir gràcies a aquest model de servei permeten un preu final al client molt més competitiu.

Demà comença l'avetura!!!!!

2 comentaris:

  1. Enhorabona Lo Jaume!!! "Preveo" un gran exit per tu i el teu nou projecte, com no pot ser d'un altre manera!!!
    Abraçada!!

    ResponElimina
  2. Felicitats per la nova web.
    Visca la terra i el bon vi.
    Batis

    ResponElimina

 
Wine Blogger