diumenge, 18 d’abril del 2010

Tast Riedel al Cassia de Lleida

Aquest passat 15 d'Abril vaig tenir l'honor de dirigir un tast de copes Riedel al restaurant Càssia de Lleida, i amb la sort de tastar els vins de La Gravera, aquest cop ja embotellats i amb nom, no com els vaig tastar el passat mes de febrer.

El Onra conserva, i m'atreviria a dir que mostra més clarament aquells aromes a nectarina, que tant em van sorprendre, però el blanc amb criança, que ara sé que s'anomena Onra amb molta Honra, ha guanyat en complexitat, i la fruita ha donat pas a torrats i aromes més propis de la criança, això sí, conservant els aromes a nectarina de fons. Dos grans vins Jordi!!!!

El negre, el Manyetes 2005, que com sempre va portar-me a Gratallops just després de ploure. Com m'agrada aquest vi!!!

Per acabar el tast de copes,Glenmorangie Nèctar D’or, un Malta de 10 anys envellit en botes de Sauternes, i que em va sorprendre per la seva finesa, paladar i nas, plens de matisos.

Pel que fa al tast, va ser un èxit, i per acabar-ho, el restaurant va preparar uns tastets molt divertits.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

 
Wine Blogger