dimecres, 13 de gener del 2010

Mort d'un GRAN del vi!!!!

Ahir ens va deixar el Joan Milà. Aquest GRAN del vi, durant molts anys professor de l'escola de viticultura i enologia d'Espiells, co-propietari de les bodegues Mas Comtal i assessor de molts cellers a Catalunya i a Espanya, va morir d'accident de cotxe.
Jo el vaig conèixer a Mas Comtal, quan els vaig vendre les copes Riedel per la degustació dels seus vins. Després, cada cop que me'l trobava em deia: “Què, com va la venda de copes?”. Segurament un amic comú, el Santiago del Solar de Urbezo, a Carinyena, deu estar molt afectat per aquesta mort. Recordo que varem compartir taula a Mallorca, i m'explicava que va començar a fumar amb el Joan, i que es van acostumar a tastar els vins amb una cigarreta als dits.
Sense cap mena de dubte, el món del vi ha perdut un artista, un enòleg que ens a fet gaudir del negre,(Petrea), del blanc, (Cristiari), i del rosat, (Rosat de Mas Comtal).
Descansis en pau Joan!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

 
Wine Blogger