dissabte, 7 de novembre del 2009

Eth Restilhè

Aquesta setmana he estat per feina a la Vall d’Aran, i ahir, vaig dinar el Garós, on des del primer fins a les postres varem gaudir d’una cuina autèntica, ben elaborada i honesta.

Us recomano aquest restaurant, on he provat una de les millors Olles Araneses que he menjat mai, i on es fan ells mateixos els patés, i són com aquells que de petit menjava quan anava a la Vall, i que preparava una coneguda de Vilac.

Pel que fa a les postres, jo vaig menjar un flam, que era molt bo, però la meva acompanyant va menjar el “President”, que té un toc anisat molt ben trobat, i que és una joia per la que val la pena guardar-se un raconet.

La carta de vins molt cuidada, i el cuiner i propietari en sap una estona de vins. M’ho vaig passar molt bé, i és que: “Bon menjar, bon vi i bona conversa. Què mes és pot demanar?”.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

 
Wine Blogger