diumenge, 25 d’octubre del 2009

Der Priorat-Montsant Führer


Ja fa uns anys que ens visita a Bonviure, es diu Torsten Hammer, i a casa nostra ha descobert alguns Priorats i Montsants que no coneixia. Com ell diu, ve a visitar-nos per veure que hi ha de nou que valgui la pena al Priorat.
També és veritat que en molts casos ha demanat la meva opinió sobre alguns dels vins que puntua, i que com sempre, tot reafirmant-me en que no m'agrada aquesta mania de puntuar vins, he estat encantat de dir-li que en pensava, i perquè m'agradava aquell vi o que li trobava d'especial.
Es nota que coneix el Priorat, però encara està sorprès per un cas que li va passar i que el porta de corcó, i és que dos anys enrere va puntuar un vi molt bé, i ara es troba que molta gent li ha dit que el vi no és tant bo com ell deia. (Els vins a l'ampolla tenen vida pròpia!!!!!!!).
Jo vaig dir-li que no entenia la puntuació, que em sorprenia que puntués més aquell vi que d'altres que per a mi estaven a la mateixa alçada, però el Torsten en sap molt, i ho dic de tot cor, i en general reconeix un on vi quan el tasta. De totes formes, a la darrera visita encara em va recordar que jo tenia raó.
Es va endur una ampolla de Guinardera 2005 i aquest és el comentari que ha posat al seu blog:

“Després vam fer una parada a Bonviure per veure algunes novetats. Amb un somriure murri, ens dóna Jaume de nou el vi negre, primera de la finca del seu pare Arrels Priorat de l'any, que anteriorment havia produït només rancis. Arrels del Priorat, la Guinardera, 2005 vermell – ara més evolucionat! El vi és ara un món de diversió i té ara una puntuació excel·lent 93/100 Th. Es molt més expressiu i fruiter que les ampolles abans provades, que un tenia la sensació de mastegar la pissarra.”

Realment, amic meu, el bon vi del Priorat millora molt a l'ampolla, i aquest és l'únic secret del Priorat que et queda per aprendre.

Fins la propera!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

 
Wine Blogger